در سيستم هاي توليد شده توسط شرکت سها، مستند راهنماي مديريت سيستم ارائه خواهد شدکه در صورت بروز هر ابهامي، کاربر مي تواند از اين مستند جهت استفاده آسان تر از سيستم و رفع ابهام خود استفاده نمايد.
مشتریان می توانند سوالات خود را از طریق پست الکترونیکی به شرکت سها ارسال نمایند و کارشناسان و متخصصان فنی سها ، پس از پیگیر ی به سوالات مشتریان پاسخ خواهند داد .
در صورت بروز هر گونه مشکلی در عملکرد سیستم نرم افزاری یا سخت افزاری و یا نیاز به حضور متخصصین شرکت سها ، افراد با تجربه جهت پشتیبانی حضوری به شرکت مشتری فرستاده خواهند شد .

کارشناسان و متخصصان فنی سها ، در زمان ساعات کاری آماده پاسخگویی به سولات مشتریان گرامی می باشند.
طراحی، پیاده سازی ، توسعه و ارائه خدمات مشاوره ای و پشتیبانی فنی در خصوص سیستم های مدیریت بانک اطلاعاتی اوراکل مبتنی بر سکوهای نرم افزاری یونیکس.
در صورت بروز مشکلات ، پرسنل سها مي توانند از راه دور به سيستم مشتري متصل شده و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
مستند نحوه کار با سیستم به همراه نرم افزار مربوطه به مشتری ارائه می گردد .